A BMW Digital Service-nél a hét minden napján, 0-24 órában van lehetőség az autó leadására/felvételére

Fotó: BMW

A BMW Digital Service olyan plusz szolgáltatást jelent a márkakereskedések ügyfeleinek, amelynél emberi kontaktus nélkül tudják leadni/elhozni a szervizből autójukat – ennek legfontosabb előnye, hogy munkaidőn kívül is el lehet végezni a folyamatot, azaz 0-24 órában tudja mozgatni autóját az ügyfél. A világon elsőként a BMW Auto Cobălcescu márkakereskedés bukaresti bázisán érhető el a szolgáltatás, amelynek lényege, hogy az ügyfél digitálisan foglal időpontot, megérkezéskor emberrel való találkozás nélkül adhatják le járművüket, a kulcsot egy digitálisan zárható széfben helyezik el, a szervizelés végén digitálisan fizetnek és újfent emberrel való találkozás nélkül tudják átvenni autójukat. Szervizelés közben ha az előre megrendelt/megbeszélt munkán felül van még munka, akkor a márkakereskedés munkatársa digitálisan (telefon/videóhívás/üzenet) lép kapcsolatba az ügyféllel, illetve az elvégzett munkákról minden esetben digitálisan kap egy összefoglalót.

Fotó: BMW Auto Cobălcescu / BMW

A BMW Auto Cobălcescu által a BMW Digital Service számára optimalizált bukaresti telephelyét 500 000 eurós beruházással hozták létre, ahol egy 400 m2-es BMW és Mini szerviz, 800 m2-es udvar és 150 m2-es alkatrészraktár található. A járművek leadására/felvételére 20 dedikált parkolóhelyet alakítottak ki, a szervizben 4 munkaállomáson foglalkoznak az autókkal a szerelők. Idén 2000 ügyfelet akarnak kiszolgálni, 2026-tól a tapasztalatok alapján továbbfejlesztik a rendszert, ami várhatóan jelentősen növeli majd a volument.
 

Fotó: BMW Auto Cobălcescu

 

Forrás: Origó

A riói szambadrómban debütált a VW új kis kategóriás szabadidő-autója