Nagy test, nagy élvezet – 286 lóerős, 8 személyes sportmodell a Fordtól

Nem elég, hogy az óriási karosszériára óriási méretű légterelőket szerelnek, a Ford E-Tourneo Custom MS-RT esetén még eddig nem látott feltűnő színeket is elérhetővé tesznek (Turini Purple, Fast Blue, Ultramarine Blue, Sunset Orange és Yellow Green), így nemcsak az utca szürke forgatagából, de még tuningkiállítások rikító mezőnyéből is kitűnik az autó. Mármint látványra, hiszen igazán a 286 lóerős akkumulátoros-elektromos hajtással sportos az élmény, hangos kipufogóra tehát nem lehet számítani. Akinek nem kell a bivalyerős hátsókerékhajtás, annak elsőkerékhajtással a 170 lóerős turbódízel vagy a 233 lóerős rendszerteljesítményű plug-in hibrid hajtás is elérhető.

Feltűnő színekben is kérhető a 286 lóerős, hátsókerékhajtású csapatszállító Ford

Feltűnő színekben is kérhető a 286 lóerős, hátsókerékhajtású csapatszállító Ford
Fotó: Ford

Csak az első sorba ad sportüléseket a Ford

Amíg az első sorba megnövelt méretű oldaltámasszal rendelkező üléseket szerelnek, a hátsó helyeknél csak a kárpitot változtatják meg, cserébe utóbbiak továbbra is sínen tologatható, állítható támladőlésű, szükség esetén kivehető ülések. A sofőrnek még vastagabb karimával rendelkező, fűtött kormánykerékkel is kedveskednek, amelynek van középállás-jelző gyűrűje is.

LICENSE EXPIRES: In perpetuity - LICENSE BY: MS-RT LICENSE SCOPE: A - Earned editorial, press releases, press kits. B - All non-broadcast digital and online media. C - All non-broadcast digital and online media, plus Retail and POS (showrooms, events etc). D - All print media (newspaper, magazine etc) REGION: Global COPYRIGHT AND IMAGE RIGHTS: This content is solely for editorial use and for providing individual users with information. Any storage in databases, or any distribution to third parties within the scope of commercial use, or for commercial use is permitted with written consent from Ford of Europe only.

Kék cérnával készül a díszvarrás a hátsó üléseken

Aerodinamikai szimulációk segítségével készítették el az óriási légbeömlővel rendelkező első lökhárítót, amelynek nem csak a látványt javítja, de jól palástolja azt is, hogy a normál kivitelhez képest több mint 50 mm-rel kiszélesítették a nyomtávot a kanyarvételi tulajdonságok javítása érdekében. Utóbbi a 19 colos antracitszürke felniknek köszönhető, a 235/49 méretű abroncsokkal szerelt felnik darabonként 1 kg-mal könnyebben a normál alufelniknél. A Tourneo Custom MS-RT az egyébként a Ford WRC programját bonyolító M-Sport műhely segítségével készül a Dagenhami gyár mellett található dedikált műhelyben.
 

LICENSE EXPIRES: In perpetuity - LICENSE BY: MS-RT LICENSE SCOPE: A - Earned editorial, press releases, press kits. B - All non-broadcast digital and online media. C - All non-broadcast digital and online media, plus Retail and POS (showrooms, events etc). D - All print media (newspaper, magazine etc) REGION: Global COPYRIGHT AND IMAGE RIGHTS: This content is solely for editorial use and for providing individual users with information. Any storage in databases, or any distribution to third parties within the scope of commercial use, or for commercial use is permitted with written consent from Ford of Europe only.

50 mm-rel szélesebb nyomtáv javítja a kanyarvételi tulajdonságokat
Fotó: Ford

 

 

Forrás: Origó

Ember és gép szimbiózisa – ezt kínálja az első magyar BMW – galéria